Am modificat mecanismul de generare a fluxurilor de aprobare astfel incat mesajul e-mail ce contine link-urile de aprobare / respingere, trimis automat persoanelor desemnate, va putea sa contina anumite atasamente necesare in procesul de decizie. Un astfel de atasament poate fi chiar formularul listat pentru documentul ce necesita aprobare dar si anumite fisiere (din zona de link-uri -> atasamente), legate de acel document. (Spre exemplu: La registrul de corespondenta se pot selecta atasamentele de tip Contract, CMR, Factura, etc.)
Pentru configurare urmati pasii:
1. Definiti raportul pe care doriti sa-l trimiteti ca atasament. In zona General puteti asocia acestui raport alte rapoarte sau tipuri de atasamente.
2. In fereastra de editare a functiei de aprobare selectati raportul definit mai sus.
3. La nomenclator utilizatori, pentru utilizatorii desemnati sa aprobe, in pagina avertizari, activati notificarea prin e-mail cu link de aprobare.

La data de 12 Septembrie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Atasamente in mesajul e-mail trimis pentru aprobarea documentelor prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.10.34. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.12 | Nexus Media