În cadrul modulului Vânzări retail am inclus posibilitatea de ștergere automată/în bloc a bonurilor fiscale asociate documentelor din modul. Asistentul permite ștergerea bonurilor fiscale până la o anumită dată (în acest caz se va completa obligatoriu dată finală perioadă, iar data de start se va lăsa necompletată) sau dintr-o anumita perioadă și filtrarea acestora după gestiune.
Funcționalitatea este disponibilă începând cu versiunea 22.4.

La data de 27 Septembrie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent Ștergere detaliere bonuri fiscale prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Vanzari retail.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.2. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.4 | Nexus Media