In modulul Comenzi de la clienți am creat un asistent pentru rezervarea mărfurilor aflate pe comenzile emise catre furnizori, dar inca nereceptionate. Concret, asistentul va asocia comanda clientului la liniile comenzii de furnizor iar in momentul receptiei (se creaza factura de furnizor cu adaugare din comanda furnizor si apoi NIR din factura) sistemul va rezerva automat marfa in stoc.
In fereastra asistentului, pentru fiecare articol, este prezentata lista comenzilor de furnizor si cantitatile neonorate. Utilizatorul selecteaza cantitatile pe care le doreste rezervate si apasa Salvez.

La data de 29 Septembrie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent rezervare marfă comandată la furnizor în modulul Comenzi de la clienți prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.10. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.15 | Nexus Media