In modulul Facturi Clienti am creat un asistent pentru refacerea descarcarii stocului pentru facturile si avizele emise, util in cazul in care s-au operat documentele de iesire in lipsa stocului, sau in cazul in care receptia s-a facut doar cantitativ (la pret de achizitie 0).
Cautarea va returna:
Trebuie avut in vedere faptul ca la modificarea unei facturi la aviz asistentul va modifica si avizul initial, chiar daca acesta este intr-o sesiune anterioara. Modificarea documentelor din sesiuni blocate nu va fi posibila.
La data de 9 Iunie 2017 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent refacere descarcare stoc in facturi/avize clienti prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.
Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 17.14.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.17.14.0 | Nexus Media