Începând cu versiunea 22.16 administrarea activităților programate existente în meniul Instrumente a fost divizată în două categorii:
a. activități ce se pot fi realizate doar de către user-ul admin: Paginile Serviciu Rapoarte, Serviciu API, Serviciu eMag, Salvări baze de date, Mentenanță baze de date, Portal e-mail, Aomei backupper și Setări vor fi disponibile doar utilizatorului admin.
b. activități ce pot fi realizate doar de către utilizatorii care au activ dreptul Administrare activități programate de bază.

La instalarea versiunii 22.16 acest drept se va activa automat pentru toți utilizatorii de tip admin.


La data de 17 Octombrie 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adăugare drept pentru administrarea activităților programate din meniul Instrumente prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.16. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.16 | Nexus Media