În cadrul raportului „Centralizator încasări”, din modulul „Urmărire clienți” am adăugat câmpurile „Clasificare 2” și „Clasificare 3”. De asemenea, există posibilitatea grupării și filtrării după aceste câmpuri. Modificarea va fi disponibilă începând cu versiunea 19.23.

La data de 13 Iunie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adăugare câmpuri „Clasificare 2” și „Clasificare 3” în cadrul raportului „Centralizator încasări” din modulul „Urmărire clienți” prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul urmatoare. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v. urmatoare | Nexus Media