Am adăugat în modulul "Dosare contabile" din aplicația Nexus ERP (v.24.11.108) butonul "Actualizez stare". Acesta verifică pentru fiecare dosar contabil la care utilizatorul are acces daca sunt solicitări netransmise la ANAF, cu eroare la validare, dacă sunt mesaje noi sau facturi/mesaje primite neprocesate și actualizează starea dosarelor contabile in funcție de acestea.
Până la această versiune actualizarea stării unui dosar contabil se realiza automat, la fiecare operațiune care se efectua asupra solicitarilor sau mesajelor SPV. În urma blocajelor aparute din cauza operațiunilor multiple care se efectuează asupra unui dosar contabil, s-a eliminat actualizarea automată a stării dosarelor contabile, fiind acum necesară actualizarea manuală, de către utilizator, atunci când acesta consideră că este necesar, respectiv când îl interesează să urmărească starea dosarelor contabile.
La data de 14 August 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Actualizare stare dosare contabile prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Dosare Contabile.
Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.11.108. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.
Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro,
iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.
| v.24.11 | Nexus Media