In cazul in care instalati un patch pe server si aplicatia Xecutive.EcrPrint este deschisa, in momentul in care se incearca pornirea automata a aplicatiei Xecutive.EcrPrint la deschiderea aplicatiei Xecutive.Retail, va aparea mesajul "Inchideti si redeschideti aplicatia Xecutive.EcrPrint pentru actualizare!" pentru a permite actualizarea aplicatiei Xecutive.EcrPrint.

Aceasta functionalitate este inclusa in executabilul "Xecutive.EcrPrint.exe", care se poate descarca de pe site-ul www.nexusmedia.ro, pagina DESCARCA:
• In cazul in care aplicatia Xecutive.EcrPrint este instalata - din sectiunea "PENTRU XECUTIVE.ECRPRINT V11.55" se descarca fisierul "Xecutive.EcrPrint.exe" si se copiaza in locatia de instalare a aplicatiei Xecutive.EcrPrint.
• In cazul in care aplicatia Xecutive.EcrPrint NU este instalata - sectiunea "KIT XECUTIVE", kit-ul "XecutiveEcrPrint-11.55.exe".

La data de 10 Octombrie 2011 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Actualizare aplicatie Xecutive.EcrPrint prin modificarea procedurilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail şi modulul Verificare analize.

Această modificare de procedră o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 11.56.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.11.56.0 | Nexus Media