În cadrul modulului "Propuneri de plată", în fereastra de editare a unei propuneri, am adăugat asistentul pentru salvarea pe disc sau tipărirea în bloc a atașamentelor facturilor cuprinse în document. Asistentul permite filtrarea după partener și tip atașament, iar tipărirea se face în ordinea afișării în tabel.
Funcționalitatea este disponibilă începând cu versiunea 21.14.

La data de 2 Noiembrie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent Tipărire și/sau Salvare pe disc atașamente facturi propunere de plată prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Propuneri de plata.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.14. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.14 | Nexus Media