Căutare
191 rezultate găsite pentru: setari-
DOCS 21 Oct 2025
-
DOCS 29 Sep 2025
Actualizarea setărilor salariale în Nexus ERP după eliminarea facilităților fiscale OUG 156/2024
IntroducereÎn urma prevederilor Ordonanței de Urgență 156/2024, anumite facilități fiscale pentru domeniile IT, agricultură și construcții au fost eliminate. Astfel, scutirea de impozit pe venit pentru venitul brut [...] Citește mai mult -
DOCS 24 Sep 2025
Setări personalizare factură logo, antet, subsol
Pentru a personaliza în Nexus ERP imaginile de pe facturile pe care le emitem clienţilor, avem la dispoziţie mai multe posibilităţi. În cele ce urmează, pornim de la premisa că dorim ca toate facturile emise să conţină [...] Citește mai mult -
NOUTATE 27 Aug 2025
Setare nouă în Nexus SFA Online: Permite vânzare articole cu preț de vânzare 0
În cadrul aplicației Nexus SFA Online am inclus o opțiune nouă pentru a permite vânzarea articolelor cu preț de vânzare 0 dacă acestea se află în lista de preț. Astfel, dacă setarea este activă, la căutarea [...] Citește mai mult -
DOCS 22 Aug 2025
Setare alerte automate (reminder pentru plăți, expirări, etc)
Reminderele se setează în Nexus prin accesarea butonului Avertizări din modulul de interes. Orice avertizare are la bază o funcție customizată, declarată în Nomenclatoare → Funcții customizate. În [...] Citește mai mult -
NOUTATE 6 Aug 2025
Mutare butoane „Import modele rapoarte” și „Copiază setări vizualizare” din meniul de Instrumente a aplicației NexusERP
Începând cu versiunea 25.9 a aplicației Nexus ERP, butoanele „Import modele rapoarte” și „Copiază setări vizualizare” din meniul superior al aplicației, grup Instrumente, vor fi disponibile în cadrul butonului [...] Citește mai mult -
NOUTATE 28 Iul 2025
Modificare setari discount Opțiuni Facturi clienți
Începând cu versiunea 25.7 la definirea setărilor privind discounturile oferite per articol din opțiunile modulului Facturi clienți, nu se mai specifică și contul articolului de discount. Contul utilizat la înregistrarea [...] Citește mai mult -
NOUTATE 1 Iul 2025
Setare nouă, Adrese e-mail pentru asistență, în Setări generale
Începând cu versiunea 25.6, în pagina „Aplicație” din „Setări generale” a aplicatie Nexus ERP a fost introdusă o nouă setare: „Adrese e-mail pentru asistență”. Aceasta permite configurarea unei liste de [...] Citește mai mult -
NOUTATE 11 Dec 2024
Setare cale salvare pe disc a atașamentelor aferente mesajelor SPV descărcate
În aplicația Nexus ERP (25.1), în modulul "Dosare contabile", am modificat ferestrele de descărcare a mesajelor SPV din spațiu privat virtual al ANAF astfel încât utilizatorul să aiba posibilitatea să seteze destinația [...] Citește mai mult -
DOCS 1 Noi 2024
Setare aplicație mobilă SFA
În următorul articol sunt prezentate setările necesare în cadrul aplicației de pe dispozitivul mobil. Aceste setări sunt ulterioare celor prezentate în articolul: Setări back office SFA Dispozitivul mobil trebuie sa fie [...] Citește mai mult