| Retail | 930
Rolul verificatoarelor de preț într-un supermarket este unul de informare a clientului asupra prețului unui articol, înainte de a ajunge la casa de marcat. De regulă, se plasează mai multe dispozitive în diverse zone ale magazinului și sunt conectate permanent prin cablu de rețea la sistemul de gestiune. Modul de funcționare este simplu: Clientul scanează codul de bare de pe eticheta articolului utilizând scannerul dispozitivului, care interoghează baza de date Nexus ERP și afișează pe display-ul incorporat denumirea articolului și pretul de vânzare.
Scantech ID Shuttle SG-15
- Comunicație TCPIP
- Serviciul Nexus Tasks este cel care va primi interogările și va răspunde corespunzător
- Setări în Nexus ERP: Se adaugă dispozitivul în activități programate -> Scannere coduri de bare. Se alege gestiunea din care se vor citi listele de preț și portul pe care vor veni interogările.
- Setări în dispozitiv: Se conectează dispozitivul la rețea, se setează IP-ul în același subnet cu serverul Nexus ERP, se alege ca mod de conectare: Client