Syncap - aplicația care gestionează procesele repetitive și accelerează vânzările din e-commerce
| Integrari
| 846
În universul dinamic al comerțului online, unde eficiența, sincronizarea și automatizarea reprezintă cheia succesului, se remarcă o soluție inovatoare: Syncap. Această platformă nu se limitează doar la a fi un instrument, ci reprezintă o poveste despre progres și automatizare pentru antreprenorii din întreaga lume, ce aspiră să-și ducă afacerile la noi culmi.
Cum te ajută Syncap?
Syncap depășește cu mult statutul de simplu instrument pentru gestionarea magazinelor online; este un partener strategic pentru antreprenorii ce își doresc să-și optimizeze operațiunile. Cu o gamă extinsă de funcționalități, Syncap acoperă întregul spectru de nevoi, începând de la sincronizarea stocurilor și prețurilor până la generarea automată a facturilor și a AWB-urilor.
Sincronizarea completă este una dintre caracteristicile de bază ale Syncap , care își demonstrează puterea prin abilitatea sa de a alinia stocurile și prețurile între diversele canale de vânzare. Această funcționalitate elimină riscul de erori umane și contribuie la o gestionare eficientă a întregului proces de vânzare online.
Sincronizarea completă este una dintre caracteristicile de bază ale Syncap , care își demonstrează puterea prin abilitatea sa de a alinia stocurile și prețurile între diversele canale de vânzare. Această funcționalitate elimină riscul de erori umane și contribuie la o gestionare eficientă a întregului proces de vânzare online.
Integrare cu CMS-uri: Syncap vă aduce un plus de mobilitate prin integrarea directă a magazinului online propriu și scalarea acestuia. Aplicația integrează următoarele CMS-uri: WooCommerce, Shopify, Magento, NomCommerce, MerchantPro, GoMag, Cs.Cart, PrestaShop, OpenCart, BaseLinker.
Automatizare curierat: Cu curieri integrați precum Cargus, DHL, Fan Courier, Dragon Star, Ecolet, InnoShip, Sameday, Econt, DPD, Caut-Curier, PTTExpress, Packeta, Pallex, dar și alții, Syncap vă permite să generați AWB-uri direct în platformă, simplificând procesul de expediere.
Integrare cu marketplace-uri: Syncap vă aduce un trafic suplimentar și o expunere mai mare, listând produsele pe platforme precum eMag România, eMag Bulgaria, eMag Ungaria, Vivre România, Vivre Bulgaria, Vivre Ungaria, Doraly, Infinity, Elefant, Cel, Okazii, Compari, Pepita Ungaria, dar și multe altele.
Pe lângă acestea mai există o gamă variată de funcționalități:
1. Automatizarea proceselor cu peste 90%: Procesele repetitive pot fi date uitării și puteți să vă ocupați de alte activități prin care să vă creșteți notorietatea în mediul online.
2. Analize avansate ale vânzărilor: Un nou modul de analize și rapoarte vă oferă o perspectivă detaliată asupra comportamentului clienților și a tendințelor de vânzare, ajutându-vă să luați decizii informate pentru strategia viitoare.
3. Monitorizare competitivă avansată: Cu ajutorul tehnologiei avansate de monitorizare a prețurilor, acum puteți analiza mai detaliat mișcările concurenței și să ajutați prețurile în consecință pentru a rămâne mereu în avantaj.
4. Traduceri automate: Indiferent de platforma pe care sunt listate produsele, acestea pot fi traduse în funcție de limba prestabilită de către canalul de vânzare, totul cu ajutorul algoritmilor avansați de traducere.
5. Descrieri generate prin AI: Unicitatea descrierilor pentru produsele listate sunt un pas către o expunere impecabilă către client, iar acest lucru vă conferă o poziție superioară în raport cu piața concurențială, aceste descrieri fiind realizate cu ajutorul AI (Inteligenței Artificiale).
6. Gestionare produse compuse: Automatizați crearea și gestionarea produselor compuse sau pachetelor de produse.
7. Verificări fiscale și legale: Syncap îți oferă funcționalități precum verificarea CUI-urilor ANAF și a statutului VIES pentru clienții europeni.
Funcționalitățile pe care le oferă aplicația sunt într-o continuă creștere și sunt îmbunătățite de la o săptămână la alta. Printre acestea, putem enumera următoarele: modul stocuri virtuale, modul de stocuri rezervate, generare picking list, taxă verde, verificare ANAF CUI companii românești, facturare din gestiuni multiple, comenzi către furnizori/dropshipping, sumă stoc din mai multe surse, OCR-izarea facturilor, module dedicate licitațiilor publice, sincronizarea stocurilor la nivel de produse compuse, crearea clienților în nomenclator, crearea articolelor în nomenclator, dar și multe altele.
Ce îi diferențiază pe utilizatorii Syncap ?
Competitivitate: Utilizatorii Syncap sunt în avantaj competitiv, având acces la actualizări constante și funcționalități de ultimă generație.
Suport tehnic specializat: Echipa Syncap nu este doar la dispoziția utilizatorilor, dar oferă și suport specializat pentru a maximiza beneficiile aplicației.
Manager de cont și echipă tehnică dedicată fiecărui client: În funcție de complexitatea logicii pe care o are clientul, se alocă o echipă tehnică dedicată implementării și asistării acestuia până la punerea în funcțiune a întreg fluxului. Suportul fiind constant, iar timpul de răspuns pentru fiecare solicitare fiind sub 60 de minute îndiferent de complexitatea solicitărilor formulate de către client.
30 de zile gratuite pentru testare: Syncap oferă o perioadă de testare de 30 de zile pentru ca antreprenorii să experimenteze toate funcționalitățile înainte de a lua o decizie.
Syncap nu este doar un instrument de gestionare a magazinului online, reprezintă un partener de încredere în creșterea afacerii tale. Prin sincronizare, automatizare și adaptabilitate continuă, Syncap reprezintă viitorul afacerilor online de succes.