Software pentru afaceri

Nexus ERP acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale.

Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci.

Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.

Începând de la 1575 RON fără TVA

Comandă

Îți oferim un mediu informatic sigur și securizat, pentru a putea să îți dezvolți afacerea așa cum îți dorești.

Nexus ERP communicator nexy

În doar câteva secunde poţi instala şi începe testarea unui demo, pe o bază de date găzduită de serverele noastre. Fără să te înregistrezi, fără să îţi cerem datele de contact.

Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de firme au ales să utilizeze zi de zi Nexus ERP.

Nexus ERP configurare afisare campuri

Organizarea datelor într-o platformă unică

Soluțiile noastre, Nexus (ERP + HR + CRM + Retail...etc), permit integrarea tuturor informațiilor în cadrul unei singure baze de date, instalată pe un server local sau în Cloud.

Funcții avansate de gestionare a punctelor de lucru aflate la distanță, inclusiv replicarea automată a datelor între servere.


Crește eficiența angajaților

Nexus ERP facilitează comunicarea și schimbul de date, deține un nucleu puternic și configurabil destinat notificărilor, avertizărilor, aprobărilor și asignaților de activități.

Membrii echipei tale pot introduce sau accesa date, documente și rapoarte în baza unui avansat și flexibil sistem de drepturi.

Fiecare utilizator își poate defini simplu propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

Nexus ERP tiparire factura impreuna cu alte rapoarte insotitoare pe verso sau in continuare

Modern și inteligent

Nexus ERP are un timp de implementare redus, este intuitiv, fiind ușor de învățat și utilizat. Funcțiile avansate de adăugare și căutare a informațiilor îmbunătățind considerabil timpul alocat acestor operațiuni:

  • Număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru;
  • Schimb de informații facil între departamente;
  • Scalabilitate și control asupra datelor;
  • Productivitate crescută;
Nexus erp import bonuri consum materiale
Nexus erp adaugare factura client

Ușor de personalizat

Nexus ERP permite configurare facilă a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor:

  • Afișarea câmpurilor de interes;
  • Setarea obligativității câmpurilor la adăugarea de noi înregistrări;
  • Modificare ordine și dimensiune câmpuri;
  • Setare câmpuri preluate la adăugare prin copiere;

Comunicativ și integrabil

Nexus ERP comunică automat cu utilizatorii, cu diverse aplicații externe, cu partenerii firmei tale.

  • Colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere;
  • Importul și exportul de date și rapoarte configurabile din și în diverse formate și aplicații;
  • Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-Commerce;
  • Analiza activității economice a unei companii prin intermediul Nexus Board;
  • Preluarea comenzilor de la clienți cu Nexus Mobile SFA.
Nexus salarii registrul salariatilor selectie optiuni rapoarte

Ultimele Tweets-uri

Contactaţi-ne

  • Addresa: Şoseaua Bucium nr. 80, Iaşi, România

  • Telefon: (+4)0232-706.136

  • Email: contact@nexuserp.ro