Consolidează relația cu clienții

Aplicația noastră CRM este un instrument important pentru firmele orientate spre găsirea de clienți noi și spre îmbunătățirea relațiilor, cu clienţii deja existenți, prin anticiparea nevoilor și preferințelor acestora.

Un sistem automatizat ce acoperă un spectru larg de funcții ce are in vedere creșterea calității serviciilor oferite clienților.

1050 RON fără TVA

Comandă

Îți oferim un mediu informatic sigur și securizat, pentru a putea să îți dezvolți afacerea așa cum îți dorești.

nexus crm tablou de bord activitate vanzari

În doar câteva secunde poţi instala şi începe testarea unui demo, pe o bază de date găzduită de serverele noastre. Fără să te înregistrezi, fără să îţi cerem datele de contact.

Nexus CRM ajută, zi de zi, echipele de vânzări să finalizeze cu succes contractele de vânzări.


Analize rapide și corecte, un suport cheie in dezvoltarea afacerii

Îţi oferim o perspectivă de ansamblu asupra campaniilor în desfășurare, asupra noilor oportunități de afaceri, îţi facilităm luarea unei decizii privind pasul următor în cadrul afacerii și accelerăm procesul de vânzare si conversie a clienților potențiali întrunii reali.

Poţi analiza activitatea firmei tale prin intermediul rapoartelor si diagramelor de bord puse la dispoziție.

nexus crm configurare coloane service rma
nexus crm interventii mesaje

Reduce costurile și crește productivitatea angajaților

Nexus Unifică toate informațiile într-o bază de date complexă, cu o structură simplu de înțeles, accesibilă oricărui membru al echipei, asigurată de parole și un sistem complex de drepturi ale utilizatorilor.

Maximizează valoarea informațiilor deținute despre clienți și potențiali clienți, având o previziune clară despre vânzări, toate departamentele lucrând împreună pe același set de informații.

Stochează un istoric complet a informațiilor și documentelor asociate fiecărui client în parte: prezentări, oferte, corespondențe, comenzi, facturi, contracte, prețuri.


Comunicativ, atât intern cât și extern

Nexus CRM comunică automat atât cu salariații cât și cu partenerii prin intermediul email-ului, și nu numai:

  • Trimite e-mail către salariații însărcinați cu noi task-uri;
  • Înregistrează răspunsul de confirmare sau respingere a unui task din partea salariaților;
  • Trimite e-mail către persoana ce a depus o solicitare, în momentul alocării acesteia;
  • Sistem de mesagerie între utilizatorii aplicației.
nexus crm programari service editare
nexus crm oportunitati mentiuni editare

Flexibil și adaptabil

Permite personalizarea interfeței (afișare, obligativitate completare câmpuri, copiere câmpuri de pe o inregistrare anterior adaugată) conform necesităților și drepturilor fiecărui angajat al societății;

Programul generează atât rapoarte standard, cât și adaptate nevoilor prin intermediul rapoartelor configurabile, accesibile dintr-o interfață unică.


Alerte inteligente și notificări

Nexus CRM permite setarea de alerte și notificări inteligente, prin email, SMS, sau la deschiderea unui modul, astfel încât acesta să fie anunțat dacă o activitate trenează.

nexus crm oportunitati oferte

Ultimele Tweets-uri

Contactaţi-ne

  • Addresa: Şoseaua Bucium nr. 80, Iaşi, România

  • Telefon: (+4)0232-706.136

  • Email: contact@nexuserp.ro