Nexus CRM Online - Tiparire raport interventie la plasarea ei
Am introdus in Nexus CRM Interventii setare cu selectare raport predefint (din seturile de date Formular sau Sursa de date rapoarte HTML) pentru tiparire de catre agenti din aplicatia Nexus CRM Online.Astfel in cazul in care este selectat un raport in aplicatia Nexus CRM Online in pagina de editare interventie va fi disponibil butonul de... mai multUn sistem automatizat care este orientat pe creșterea calității serviciilor oferite clienților
Nexus CRM include atât oportunităţi, prospecţi, marketing şi ofertare, cât şi servicii postvânzare de întreţinere, service şi RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii).
Fluxuri automatizate
Am dezvoltat mai multe fluxuri de lucru prin integrarea CRM cu alte aplicaţii complementare: Oportunităţi + Oferta + Devize producţie, Service + ContClient.ro , RMA + NexyShop.ro, etc.
Oportunităţi
Adăugăm manual sau automat (site-uri, aplicaţii mobile) lead-uri din diverse surse şi apoi le urmărim până la finalizare prin ataşarea de: oferte, discuţii, documente, activităţi, notificări, etc.
Email marketing
Construim liste de marketing reutilizabile, construim email-uri utilizând tamplate-uri profesionale şi transmitem mesajele inteligent folosind Robo Nexy fără să depăşim limitele serverelor de email.
Service
Ne integrăm cu alte aplicaţii (inclusiv mobile) pentru a gestiona cât mai uşor activităţile de postvânzare: intervenţii, retur, garanţie, post-garanţie, service periodic şi service intern.
RMA
Pentru o tratare unitară, am inclus în CRM Service şi fluxul de lucru pentru RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii), mai exact utilizatorii îşi pot defini propriile fluxuri de tratarea a retururilor.
Robo Nexy
Nu întodeauna putem fi focusaţi simultan pe mai multe task-uri de lucru şi de aceea automatizările aduse de Robo Nexy ne ajută să ne eliberăm de o parte a sarcinilor de rutină repetitive.
NEXUS CRM
Testaţi chiar acum cum vă poate ajuta Nexus CRM în gestionarea clienţilor şi oportunităţilor. Instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIIncludere "Sursa date formulare anexe interventii" in modulul Interventii
Am introdus in aplicatia NexusERP(v.18.23.0), in modulul Interventii, sursa de date formulare HTML: "Sursa date formulare anexe interventii". Acesta are la randul sau alte rapoarte derivate, si anume: Declaratia de instalare, Cerere, Cerere de luare in evidenta a "Declaratiei de instalare", Declaratie si Delegatie. mai multPosibilitate validare/devalidare documente operate (oportunitati)
In aplicatia Nexus CRM, in modulul Oportunitati am adaugat posibilitatea de validare/devalidare documente operate.Modificarea este functionala incepand cu versiunea 17.12.... mai multOferta client cu includere imagine Logo si semnatura
Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Oferta clienti posibilitatea de a lista Oferta cu includere imagine Logo sau semnatura client. mai multUltimele Noutăți Nexus CRM
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEUltimele articole din blog pentru Nexus CRM
Ghid complet de securitate a datelor în sistemul ERP
În era digitală în care ne aflăm, securitatea datelor este mai importantă ca niciodată. Pentru clienții noștri care [...]
Citește mai mult| Securitate cibernetica
Digitalizare IMM 2023 prin fonduri europene PNRR
Au fost publicate listele intermediare privind proiecte admise la finanțare în cadrul apelului Digitalizarea IMM-urilor Grant [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Parteneriat Nexus Media - Bitdefender
Protejarea cibernetică reprezintă un aspect crucial în gestionarea afacerii tale. Este esențial să fim conștienți de [...]
Citește mai mult| Nexus Media - Bitdefender
Sistemul de Garanție Returnare (SGR) în România: ce reprezintă, cui se adresează și care sunt responsabilitățile părților implicate
CE REPREZINTĂ SGR?Sistemul de Garanție Returnare (SGR) reprezintă cel mai mare proiect de economie circulară al [...]
Citește mai mult| ERP
Ultimele implementări Nexus CRM
implementat de IULIAN SARBU BUSINESS CONSULTING SRL
Sarbu Iulian | 0741.431.690
Bine ați venit la Sipart, experți în furnizarea de organe de asamblare, benzi transportoare și racorduri hidraulice și pneumatice.
Soluție CRM - pentru a se putea gestiona tot circuitul de relaționare cu clientul de la ofertă la comandă respectiv factură,configurare modele personalizate de rapoarte pentru ofertă, comandă și factură.
Masini, EchipamenteComert cu ridicata CRM Brasovimplementat de IULIAN SARBU BUSINESS CONSULTING SRL
Sarbu Iulian | 0741.431.690
Adecris Group este o firmă importatoare de materiale pentru instalații de gaz și apă
Soluție CRM - pentru a se putea gestiona tot circuitul de relaționare cu clientul de la ofertă la comandă respectiv factură, posibilitatea de a împărți partenerii în funcție de zona geografică, agentul de vânzare și zone de livrare.
DistributieComert cu ridicata CRM Neamt